wtorek, 12 maja 2009

Historyczne avatary 59oldMana

Tak tak nygusy, 59latek jest już Wam ponad rok i nie widać perspektyw aby ta sytuacja szybko się zmieniła. Dlatego też dla napływowych gówien przygotowałem przegląd avatarów jakimi wkurwiałem stulejarzy przez ten czas. Oczywiście nie ma tu wszystkich, wybrałem tylko te ciekawsze. Jednakże jeśli jakiś utkwił wam wyjątkowo w pamięci a tu go nie ma to piszcie.

59latek

59oldMan

The Godfather 59oldMan

59oldMan elita forum

59oldMan człowiek roku

DJ 59 - Radio F23

59oldMan ze cygarem

59oldMan ze cygarem

Jego Elitarność 59oldMan

Avatary z nowej serii "perFormance" wykonane przez światowej sławy rosyjskiego artystę Yuri Ałganova:



59oldMan klasycznie

59oldMan fotograf


59oldMan turysta

3 komentarze:

  1. zapominasz oldman że ty też jesteś tzw. napływowym gównem [czesc]

    OdpowiedzUsuń
  2. ja pierd*** ale mam beke xD haha

    OdpowiedzUsuń
  3. http://oldman.etpro.pl/pub/files/1248852565_b6191.gif

    OdpowiedzUsuń