piątek, 20 marca 2009

Żegnam się z Wami!

Dziękuję wam stuleje za ten rok dobrej zabawy. Na prawdę bawiłem się tu z wami przednie. Dostarczyliście mi wiele rozrywki podczas nudnych dni lenistwa w pracy.

Pamiętam jak przychodziłem na F23 jako 59latek i już pierwszego dnia miałem tu więcej wrogów niż przez całe życie w real-life. To dzięki wam moja osoba stała się tak dobrze znana na F23. To wasze nieustanne próby tyrania przyczyniły się do wielkiej popularności mojej osoby aż do dzisiaj kiedy odchodzę z tego forum jako legenda w chwale.

Przy okazji warto sobie przypomnieć wszystkie ciekawe akcje które przeprowadziłem przez ten niecały rok. A wiec po kolei. Na początku tyrałem was niemiłosiernie jako 59latek, potem ostro siadła wam psychika gdy wróciłem z Chorwacji i niechcący wspomniałem o swoich wczasach. Dla wielu z was to było nie do pomyślenia jak można tak ogromne pieniądze wydawać na jakieś 10 dni wakacji. Później były pamiętne akcje ze Spikerią i tyranie głosowe. Wielu z was już nigdy nie wróciło na F23 wypierdalając z podkulonym ogonem na inne niszowe fora. No i niezapomniany, panujący tutaj do dziś EKIF. Nie muszę chyba przypominać dni kiedy EKIF robił poranny rozpi.erdol i do godziny 10 już forum było pozamiatane a psychika stulejarzy rozje.bana z siłą wodospadu. Albo atak na dresiarzy z HH.pl - Oj było takich akcji wiele, było ich tak dużo że wiele z nich po prostu już nie pamiętam.

Będzie mi was brakowało a w szczególności:

- Kupującego - bo to najbardziej porządny i kreatywny człowiek na tym forum
- Typowego - bo on najbardziej potrafił wami kręcić
- reszty ekipy EKIF - bo to wy stanowiliście o tej sile
- krzych zdziche - bo niby miał coś z głową z tymi oponami ziomowymi to jednak nieraz potarfił dobrze doradzić
- jem_chipsy_i_grubne - bo on również potrafił wleźć wam na psychikę
- Cipuchy - króla żylety i dystrybutora biletów [cool]
- co niektórych pociesznych loszek a w szczególności Sweet Sunny Candy i jest zabaw w sklepy
- pomarańczowych spierdolin - bo z kogo będę miał teraz taki ubaw jak z was?
- SNK - króla mitomanów

a nawet nudziarzy takich jak:
- gmoche, bez majtków, wał z kołdry (prawdopodobnie to jedna osoba) - bo nikt nie potrafił tak nudzić jak wy
- mistrze ubuntu - bo nikt nikt inny nie miał tyle siły żeby wmawiać ludziom że czarne jest białe a białe jest czarne

Jeśli o kimś zapomniałem to serdecznie przepraszam ale mam mętlik w głowie z całej tej demaskacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz